POWIATOWY ZASÓB GEODEZYJNY I KARTOGRAFICZNY
Kontakt
tel. 62 732 00 86 lub 519 333 086
Sprawy załatwiane przez Powiatowy Zasób Geodezyjny i Kartograficzny – PZGiK:
- Udostępnianie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego
- Udostępnianie materiałów Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego:
- Udostępnianie mapy zasadniczej lub mapy ewidencyjnej
- Udostępnianie raportów tworzonych na podstawie bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (EGiB)
- Udostępnianie kopii materiałów z Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego (PZGiK)
- Udostępnianie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT 500) – tylko dla terenów miast oraz zwartych zabudowanych i przeznaczonych pod zabudowę obszarów wiejskich
- Udostępnianie bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu (GESUT)
- Udostępnianie danych z Rejestru Cen Nieruchomości (RCN)
- Udostępnianie zbioru danych bazy danych Ewidencji Gruntów i Budynków (EGiB)
- Wydawanie zaświadczeń potwierdzającego istnienie gospodarstwa rolnego
- Udostępnianie danych zgromadzonych w rejestrach publicznych
Sposób i miejsce złożenia wniosków
Wnioski w postaci analogowej opatrzone własnoręcznym podpisem wnioskodawcy
osobiście lub przez osobę posiadającą pełnomocnictwo w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego w Ostrzeszowie (parter głównego budynku od ulicy 21 Stycznia 2) w godzinach poniedziałek – piątek: 7:30 – 15:30
lub
przesłany pocztą tradycyjną na adres:
Starostwo Powiatowe w Ostrzeszowie
ul. Zamkowa 31
63-500 Ostrzeszów
Wnioski w postaci elektronicznej
pocztą elektroniczną na adres: ezd@powiatostrzeszowski.pl – wymagane jest podpisanie wniosku kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub
za pośrednictwem platformy ePUAP na adres skrzynki podawczej – /9l93jc4jr2/skrytka – wymagane jest podpisanie wniosku podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP
lub
poprzez Portal OBYWATEL (nie wymaga podpisu elektronicznego) dostępny jest pod adresem: https://ikonto.spostrzeszow.pl/#/login?origin=iwniosek, następnie po założeniu konta w celu jego pełnej aktywacji należy przesłać login na adres it@powiatostrzeszowski.pl
Termin realizacji
- niezwłocznie, nie później niż w ciągu 10 dni roboczych, a w sprawach szczególnie skomplikowanych nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia skutecznego złożenia wniosku
- termin realizacji może ulec zmianie w przypadku konieczności zaktualizowania zapisów dotyczących danej nieruchomości w ewidencji gruntów i budynków lub w zależności od wielkości zamówienia
- zaświadczenia wydawane są wnioskodawcy/klientowi w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku lub zostają przesłane drogą pocztową na wskazany we wniosku adres
- wnioski realizowane są według kolejności wpływu
Odbiór dokumentów
osobiście w Biurze Obsługi Wydziału (II piętro, pokój 44) lub w przypadku, gdy występuje inna osoba w imieniu wnioskodawcy należy przedłożyć oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa (wzór pełnomocnictwa)
lub
przesłanie pocztą tradycyjną przez Biuro Obsługi Wydziału na adres wskazany we wniosku
lub
pobranie przez Portal OBYWATEL w postaci dokumentu elektronicznego – format PDF, DXF, GML