AktualnościWszystkie

Sprawozdanie powiatowego rzecznika konsumentów

164 porad udzielił w 2021 roku powiatowy rzecznik konsumentów. Najwięcej spraw dotyczyło wad towarów (przede wszystkim urządzeń gospodarstwa domowego, urządzeń elektronicznych i sprzętu komputerowego, a także mebli i wyposażenia wnętrz oraz odzieży i obuwia) i nienależytego wykonania umów (najwięcej związanych z rynkiem nieruchomości, konserwacją i naprawą pojazdów oraz sektora energetycznego i wodnego). 49 razy występował rzecznik w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów do przedsiębiorców – tu również przeważały sprawy dotyczące wad towarów: urządzeń gospodarstwa domowego, urządzeń elektronicznych i sprzętu komputerowego. Zarząd Powiatu na swoim 166 posiedzeniu przyjął sprawozdanie powiatowego rzecznika praw konsumentów – Karola Cieplika – z działalności w 2021 roku.
Powiatowy rzecznik konsumentów przyjmuje w czwartki i piątki w godz. 7:30 – 15:30 w Wydziale Budownictwa i Środowiska; nr tel. 515 705 282; e-mail: rzecznikkonsumentow@powiatostrzeszowski.pl

Sprawozdanie rzecznika konsumentów Karola Cieplika (drugi od prawej)
Pokaż więcej

Powiązany artykuł

Back to top button
Skip to content