AktualnościWszystkie

Komisja Rewizyjna o pracy rzecznika konsumentów

Komisja Rewizyjna Rady Powiatu w Ostrzeszowie przyjęła protokół kontroli funkcjonowania powiatowego rzecznika konsumentów w Ostrzeszowie w latach 2019-2020. Protokół odczytano w obecności rzecznika konsumentów Karola Cieplika podczas zdalnego posiedzenia Komisji Rewizyjnej – 26 listopada.
Członkowie Komisji Rewizyjnej pozytywnie odnieśli się do pracy powiatowego rzecznika konsumentów.
Jednak zespół kontrolny po przeanalizowaniu dokumentów oraz po rozmowie z powiatowym rzecznikiem konsumentów, zauważył potrzebę przekazywania na bieżąco społeczeństwu informacji na temat praw konsumenckich. W tym celu Komisja Rewizyjna zaproponowała rzecznikowi, wykorzystanie mediów społecznościowych. Sugerujemy, by Powiatowy Rzecznik Konsumentów dzielił się tym, co robi i co wydaje się ważne i interesujące. Niech rozpowszechnia ciekawe inicjatywy, pokazuje aktywność i pomysłowość swoich działań w ogólnie dostępnych mediach społecznościowych – zapisano w protokole.
Ponadto zdaniem komisji, niezbędna jest edukacja młodzieży w zakresie praw konsumenta, poprzez organizowanie spotkań w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych. Powiatowemu rzecznikowi konsumentów zaproponowano także przygotowanie ulotki informacyjno-promocyjnej.
Korzystając z okazji przypominamy, że dyżury powiatowego rzecznika konsumentów odbywają się w czwartki i piątki w godzinach od 7:30 do 15:30. Ze względu na zagrożenie koronawirusem oraz ograniczenie bezpośredniej obsługi interesantów dyżury mają charakter zdalny.
Z rzecznikiem można kontaktować się telefonicznie pod numerem: 515 705 282, mailowo: rzecznikkonsumentow@powiatostrzeszowski.pl lub korespondencyjnie (adres starostwa).

Pokaż więcej

Powiązany artykuł

Sprawdź również
Close
Back to top button
Skip to content